wtorek, 31 marca 2015

At the beginning

Hmm... powinnam chyba zacząć od przedstawienia Wam mojej osoby. Mam na imię Ewa (jednak tutaj jak widzicie znajdziecie mnie pod pseudonimem Lucy) i mam 16, a właściwie to już prawie 17 lat. Czym się zajmuję? Moim głównym zajęciem jest oczywiście NAUKA, chodzę do pierwszej klasy liceum o profilu matematyczno-chemiczno-biologicznym, poziom hard, nie? :D No ale po za szkołą też muszę coś robić, a więc moją pasją jest siatkówka, niestety jedynie z pozycji kibica, w zeszłym roku próbowałam swoich sił w tej dyscyplinie, jednak wykluczyła mnie z niej kontuzja kciuka oraz fakt, że się po prostu do tego sportu nie nadawałam o ile nadaję sie do jakiegokolwiek, ale pomińmy to. :) No więc, prowadzę wraz z przyjaciółką oficjalnego bloga I ligowego Ślepska Suwałki, czyli naszej miejscowej drużyny, no i oczywiście jak się można domyślić kibicuję temu zespołowi całym sercem. Jeśli chodzi o Plus Ligę, moimi faworytami są siatkarze z Rzeszowa, ale lubię również Skrę i Trefl :). Kolejną moją miłością są książki! Jednak muszę się przyznać, że w roku szkolnym bardzo mizernie idzie mi czytanie. :( 
O czym będę tu pisać? :) O wszystkim, dosłownie. Będziecie pewnie mogli znaleźć tu różne szczegóły z mojego życia, moje refleksje, zdjęcia, nie zabraknie tu na 100% siatkówki, książek i wszystkiego co tylko przyjdzie mi do głowy! :)
Już od dawna noszę się z zamiarem założenia bloga i wreszcie się zebrałam. Jak długo potrwa moja przygoda z tym blogiem? Czas pokaże.... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz